poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Pazurki ♥_♥

Cześć!
Otóż mój dzisiejszy post będzie o paaazurkach. A dokładnie o tym jak ŁADNIE i DOKŁADNIE malować paznokcie.
A więc.....
Często zadajemy sobie pytanie: jak malować paznokcie?
Powinno się to robić tak

 Przed nałożeniem lakieru radziłabym nałożyć odżywkę do paznokci np. taką 
Ważne jest też to, jaki lakier wybierzecie. Jeżeli chcecie, żeby nie robiły się odpryski to poleca lakiery do paznokci marki Rimmel. 
Dobra. Mniej więcej znacie podstawy, więc podrzucę Wam kilka fajnych pomysłów na stylizację pazurków....
















Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was tym postem, i że skorzystacie z moich propozycji. 
No i to chyba tyle...
Papa :*

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny i przydatny post. Śliczne paznokcie, jednakże, ja nigdy nie potrafię sobie takich zrobić :P Zapraszam do mnie ;) http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie będę takich miała! Why, God, why?!?! :'(

    OdpowiedzUsuń