poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Dalej mam doła :(

Cześć! 
Otóż dalej mam doła i żadne pomysł na post tematyczny nie przychodzi mi do głowy, więc napiszę troszkę o tym, jak mi miną dzień, troszkę o tym co robię, aby się rozweselić (tak na marginesie nie robię praaawie nic). Czyli tak ogólnie będzie to post o wszystkim i o niczym....
Więc tak....
Dzisiaj pogoda jest fatalna. Od rana pada, jest zimno i człowiekowi w ogóle nie chce się wychodzić z łóżka. Najchętniej zostałabym dzisiaj w domu, ale niestety jest poniedziałek i trzeba iść do szkoły. Nie miałam siły na naukę, więc przez wszystkie lekcje bujałam w obłokach. Nauczyciele chyba tego nie zauważyli, bo jestem raczej uczennicą "nieobecną" na lekcjach. No, ale odbiegając od szkoły....
Siedzę sobie teraz w łóżeczku, z herbatką w ręce i smutam. Smutam jak nigdy wcześniej....
I do tego robię najgorsze rzeczy jakie może zrobić smutna osoba. Mianowicie:
- oglądam smutne filmy, 
- słucham smutnych piosenek,
- i wyobrażam sobie co by było gdyby.... 
Świetnie prawda?! 
Zamiast o tym zapomnieć, wszystko rozpamiętuję....
No, ale żeby ten post nie był całkiem smutny podam Wam kilka piosenek, które dawniej poprawiały mi humorek.... Teraz może też dały by radę, ale ich nie słuchałam.... 
Ale posłucham....
Jutro....
Albo kiedyś tam....








 A tutaj macie filmik, który zawsze mnie rozśmiesza. Może nie powinnam sie śmiać z jakiegoś pijanego typka, ale on mnie rozwala 
Dobra, przestało padać idę na spacerek.
Papa :*




4 komentarze:

  1. Oj.. nie smutaj ! Pogadaj z przyjaciółmi albo zrób coś kreatywnego, mi to zawrze pomaga :) Albo poczytaj jakąś dobrą książkę czy obejrzyj polską komedię.
    Zapraszam tez do siebie;
    http://andcomewithme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny blog, podoba mi się szczególnie kolorystyka :) http://falenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Znajdź sobie jakieś fajne zajęcie, zobaczysz będzie dobrze:D
    Fajny wygląd bloga :)
    http://harrystylesfanfictionzuzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie płacz i głowa do góry! Wszystko się ułoży. Czas to najlepsze lekarstwo. Trzeba tylko uzbroić się w cierpliwość, zacisnąć zęby i jakoś przez to wszystko przejść. Dobrze byłoby, gdybyś miała przy sobie kogoś bliskiego, kto pomógłby Ci w trudniejszych chwilach. Poza tym nie bądź bierna, rób coś. Znajdź sobie może jakąś pasję - to pomaga w odnalezieniu siebie, szczęścia oraz zapomnieniu. Życzę Ci dużo uśmiechu na twarzy i powodzenia ; *
    antediluvianme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń