niedziela, 20 kwietnia 2014

Troszeczkę o gotowaniu.

Cześć!
A więc dzisiaj napiszę Wam kilka moich ulubionych wiosennych przepisów.

Koktajl arbuzowy:
Składniki:
- 1 arbuz,
- 1/2 szklanki wody źródlanej,
- 3 łyżki soku z limonki,
- 2 łyżki cukru trzcinowego,
- 1 łyżka soku z cytryny,
- plasterek limonki do dekoracji,
Sposób przygotowania: 
Arbuza pokrojonego w drobne kawałki włóżcie do zamrażalnika na około 1 godz aby się schłodził. Po tym czasie połączcie go z sokiem z limonki i cytryny, cukrem trzcinowym, a następnie zmiksujcie blenderem na jednolity koktajl. Dolejcie do niego wodę źródlaną a następnie dokładnie wymieszajcie.

Koktajl z kiwi:
Składniki: 
- jedno jabłko,
- 2 kiwi,
- 100 ml soku jabłkowego,
Sposób wykonania:
Obierzcie jabłko ze skórki i usuńcie gniazdo nasienne ( czyli ten środek ), później pokrójcie je na cząstki. Kiwi także obierzcie i pokrójcie. Owoce zmiksujcie i dolejcie sok, po czym dokładnie wszystko wymieszajcie.


Owocowa sałatka z imbirem:
Składniki:
- 3 żółte grejpfruty,
- 2 banany,
- 3 kiwi,
- 1 granat,
- 2 pomarańcze,
- kilka sztuk winogron,
- 2 lub 3 brzoskwinie z puszki,
Sposób wykonania:
Sos:
Wyciśnijcie sok z 1 cytryny do szklaneczki, następnie dodajcie ok 3-4 łyżeczki miodu i ok 2 łyżki startego imbiru. Całość dokładnie mieszamy. 
Sałatka:
Wszystkie składniki dokładnie obieramy, a następnie kroimy w kostkę po czym zalewamy wcześniej przygotowanym sosem i mieszamy.

Macie tutaj 3 przepisy na moje ulubione, ukochane i wgl naajlepsze wiosenne jedzonko. 

Muahaha, jak mi się coś jeszcze przypomni to napiszę. 
Mam nadzieję, że skorzystacie z przepisów. I, że nikt się nie otruje, jak będzie je testował. 
Papa :*

7 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się wygląd twojego bloga! :)
    Pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne! Uwielbiam owoce :D
    btw. świetny blog
    Zapraszam do mnie: http://follow-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog ciekawe posty wiedziałam że szablon z w s

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, na pewno wykorzystam, któryś przepis :)
    Fajny blog będę tu zaglądać częściej :)\

    ZAPRASZAM >>> http://www.suzi-suzzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawe, chyba ide wykonać ten 1 , najbardziej przypadł mi go gustu.
    sataniablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog wygląda ślicznie. Kocham arbuzy, narobiłaś mi ochoty na koktajl :3
    http://no-one-grows-out-of-fairy-tales.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń